De psychologie achter ons merk: alles over het doorbreken van grenzen in creativiteit

Broken Limits | 7 september 2025

Wist je dat Broken Limits staat voor de ongekende grenzen in creativiteit? Als je toevallig bezig bent met het opzetten van je eigen merk en nieuwsgierig bent naar de gedachtegang achter het onze, lees dan snel verder en kom te weten hoe wij de creativiteit in Broken Limits tot leven hebben gebracht.


De psychologie achter...

...ons merk

Broken Limits is opgericht vanuit een simpel, maar krachtig idee: creativiteit zit in alles, dus bieden we alles. Of het nu gaat om merkontwikkeling, contentcreatie, eventplanning of een geheel nieuw concept, wij zetten elke vorm van creativiteit in om een merk (opnieuw) tot leven te brengen. Onze naam weerspiegelt dit uitgangspunt: de grenzen van creativiteit bestaan voor ons niet, want echte creativiteit kent geen beperkingen.

...ons logo & beeldmerk

Met dit idee in gedachten hebben wij ons logo en beeldmerk ontworpen. Ook in ons logo is ons uitgangspunt terug te vinden: de imperfecties en gebroken letters illustreren dat creativiteit niet in kaders past en dat echte ideeën vaak ontstaan wanneer iets wordt doorbroken of opnieuw wordt uitgevonden. Net zoals wij met elk merk anders te werk gaan, laat ons beeldmerk zien dat er geen vaste regels zijn voor hoe je creativiteit inzet om een merk te positioneren of uit te dragen.

...ons karakter

Naast het logo en beeldmerk hebben we ons merk verder tot leven gebracht met behulp van een fotoshoot om het karakter van Broken Limits te vormen en naar buiten te brengen. Ons merk staat voor creatief, spontaan, gedurfd en businesschic. Deze eigenschappen lijken op het eerste gezicht totale tegenpolen, maar juist die combinatie vormt een krachtig geheel. Het weerspiegelt onze missie en visie; verschillende disciplines, stijlen en ideeën samenbrengen tot een samenhangend merkverhaal.

...onze diensten

Uit deze merkwaarden vloeiden onze diensten voort: Creative Strategy, Creative Development en Creative Experience. We hebben bewust gekozen voor deze drie segementen, omdat deze pijlers het overgrote spectrum van creatieve merkbeleving dekken. De drie segmenten laten ook zien dat wij creativiteit niet als losstaande activiteit zien, maar als een samenspel van strategie, ontwikkeling en beleving waarin alle elementen samen een merk onvergetelijk en krachtig maken.

Geïnspireerd door onze merkpsychologie en zelf ook graag een sterk merk opbouwen? Laat ons jou helpen een merk te creëren dat écht opvalt. Plan jouw gratis creatieve kick-off in!

Hoe begin ik met het creƫren van content?
20 september 2025
Ontdek stap voor stap hoe je begint met content maken. Van boodschap en platform tot bewerken en publiceren: praktisch en overzichtelijk.
Een aantal lantaarns hangend aan het plafond voor een themafeest.
20 juni 2025
In deze blog delen we de best practices voor het organiseren van een succesvol thema- of gelegenheidsfeest.